Back to prison

Sitter återigen i skolan. Trött och inte alls taggad på att vara här. Denna terminen börjar alla dessa fantastiska (läs ironin) nationella prov. Vecka 5 börjar faktiskt första. Jag är rädd för det lite, är faktiskt jätte rädd, jag vill egentligen inte göra det för är så rädd att misslyckas med allt. Vilket jag är en hejare på, men inte lika bra på att lyckas, bra självförtroende jao!
När jag klev in i skolan såg jag att dom målat om väggarna till rött, blodröd. Helt sjukt jobbigt. Jag döööör. Fick ont i huvudet helt seriöst. Tack skolan för att ni kommer på så grymt bra lösningar och att ni framöver kommer förstöra mina morgnar. Tack!!!
Nä nu är jag uppretad för inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0