Godmorgon

Hej.
Idag är jag så sur, hela dagen kommer blir förstörd pågrund av detta. Vi ska åka skridskor men jag har inga skridskor och ingen matsäck. Det är 2 grader ute och jag ska KÖRA moppe. Hur kallt?!
Börjar nio så hade kunnat sova till typ nu men istället gick jag upp halv 7 för jag inte tänkte och var dum. Jag kommer seriöst hungra ihjäl idag för att jag inte har någon mat, hur kul är det och jag har heller inga pengar så jag kan inte köpa någon mat om jag hade velat det. Åh life sucks!
Värsta skit inlägget men what ever, sånt får det bli ibland. Tycker synd om mina kompisar, dom ska behöva stå ut med mig hela dagen. Skit samma. Imorgon börjar simningen och jag är så taggad så jag ska bara tänka på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0