Ny skolvecka

Då var ännu en helg över och vi fortsätter skolan. Jag är trött, så trött att ögonen går i kors. Jag orkar egentligen inte skolan, har aldrig gjort och kommer därför aldrig att göra. Det är bara sanningen. Jag gråter såfort jag tänker på betyg och såfort jag tänker på dom jävla nationella proven. Vem kom på detta med betyg, prov, läxor, tidiga morgnar osv? jag är less på att få göra detta om och om, år efter år. När tar helvetet slut? När får jag känna att, nu kan jag leva livet istället för att känna att jag måste gå och lägga mig klockan 9 för att orka skolan, eller ska jag vara vaken hela natten och sova i skolan. Evig fråga.
Jag älskar att mina vänner för mina dagar, stort TACK!
Nu ska jag lägga mig om sova i 30 minuter i en av skolans äckliga soffor, börjar inte fören om 50 minuter.

Ni får en bild ifrån konfirmationen på mig och Linus. Saknar att ha en pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0