Sitter på bussen

Sitter nu på bussen och när jag kommer hem ska jag äta något och sen ska jag plugga. Ska även ut o springa. Ska träna varje dag fram tills simningen börjar. I måndags var det kondition och styrka på gympan, fick go träningsvärk, i tisdags sprang jag ute, onsdags gympa, beep test, huuuur jobbigt som helst!! Och jag måste ju såklart fortsätta med allt imorgon lördag söndag och måndag. Känner mig redigt duktig!
Igår skulle jag och jan byta lampa på moppen, hur gick det tror ni? Åt helvete. Vi skruvade loss allt som gick på moppen, varenda liten skruv, så nu är det fixat, men jag vill få av "kåpan", den som sitter över styret för jag måste fylla på bromsolja. Känns som världens moppe och träning inlägg men sånt behövs kanske ibland också, haha!
Nä nu är jag strax hemma. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0